wtorek, 5 maja 2015

Pyrkon i majóweczka

W ostatni weekend kwietnia pojechaliśmy z Qbą do Poznania na Pyrkon! To najwspanialszy i najgenialniejszy wytwór miłośników fantastyki ever! Mnóstwo zapaleńców przebranych w ulubione postaci gier, filmów i komiksów! Strefy przeznaczone dla graczy planszówkowych i elektronicznych! Cała gama atrakcji do obskoczenia w 3 dni! 
Przy zakupie biletów każdy otrzymuje pełny program i zaczyna planowanie :D 
Dla nas najważniejsze były turnieje planszowe - w Neuroshima Hex i Munchkin. W pierwszą grę gramy od dawna, w drugą zaś dopiero nauczyliśmy się na Pyrkonie! Polecam obie! 
Wzięłam też udział w turnieju strzelniczym! Przyznam chwaląc się nieskromnie, że zajęłam 14 miejsce na 90 osób (jako jedyna z ok. 5 kobit weszłam do kolejnego etapu). 
Odkryłam chyba swoją pasję! ASG :) 
Wraz z Qbą wypoczęliśmy i ubawiliśmy się za wsze czasy :) 

Majówkę zaczęłam w pracy, ale nie żałuję, bo pogoda nie dopisała, a Qba miał możliwość odpocząć ode mnie ;)
W drugi dzień odpoczywaliśmy razem oglądając serial DareDevil, który jest GENIALNY! Trzeciego dnia wybraliśmy się z moim Bratem na lotnisko, gdzie strzelaliśmy z łuku! Zrobiliśmy sobie tarczę ze starego materaca, butelki i kawałka styropianu, a wszystko to ułożyliśmy na górce z piachu. Qba pokonał samego Robin Hood'a strzelając w leżącą na górce strzałę, która nie wbiła się w górkę! Tak trafnie strzelił, że ją przepołowił!!!

Made by Qba Hood :D

Moim celem zaś był styropian i nawet kilka razy weń trafiłam :D
Nie obyło się bez ran wojennych :D

  
Wbrew pozorom to ręka, nie noga... :/
To nie jest wynik dostania strzałą, a smyrania cięciwą! Miałam karwasz, ale nie sięgał łokcia a ten najwyraźniej mam koślawy ;) Ale warto było!!!
Mamy nadzieję na powtórkę! Na tą okazję mamy ochotę zrobić profesjonalny cel!

obrazky.pl

Pozdrawiam! ;)

2 komentarze:

  1. Myślę, że w taki konkretny cel (jak na załączonym obrazku), łatwiej będzie trafić :P grunt to się dobrze zmotywować ;) no i jak nauczyciel dobry, to i zaraz uczeń go przerasta ;)))
    fajnie, że tak intensywnie i ciekawie spędzałaś ten czas :)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Nauczyciel naprawde wyśmienity! Cierpliwy, wyrozumiały i z darem nauczania :)
      Pozdrawiam i życzę piknikowej pogody :D

      Usuń

Dzięki :)